Screen Recorder Movavi 

11.7.0
0/5 Votes: 0
Version
11.7.0
Report this app

Description

دانلود نرم افزار Screen Recorder Movavi برای مک

Screen Recorder Movavi آیا یک برنامه Mac OS X می تواند شما را قادر به ایجاد نرم افزار و آموزش وب سایت ، نمایش نمایشی و ضبط صدا ، ویدیوی پخش مستقیم و صداهای سیستم خود کند؟ اگر این یک ضبط صفحه نمایش از Movavi است ، جواب مثبت است!
 
ویژگی های اصلی:
ضبط صفحه ویدیو: ضبط صفحه نمایش ، فیلم های آنلاین ، تماس های اسکایپ و موارد دیگر
منطقه ضبط قابل برنامه ریزی: ثبت تمام صفحه ، هر قسمت از صفحه یا یک پنجره خاص
نرخ فریم متغیر: از 5 تا 60 فریم در ثانیه
اقدامات صفحه کلید و ماوس را ضبط کنید
ضبط صدا از چندین دستگاه
یک تایمر برای برنامه ریزی ضبط تنظیم کنید
نتیجه را در MP4 ، AVI ، WMV ، GIF یا MP3 ذخیره کنید
فیلم های ضبط شده را مستقیماً از برنامه به YouTube صادر کنید
 
فیلمبرداری تمام صفحه یا هر قسمت از صفحه نمایش خود را ضبط کرده و هرگونه فعالیتی را ضبط کنید: کار دسک تاپ ، گشت و گذار در وب ، فیلم های آنلاین یا هر چیز دیگری که روی صفحه شما روی می دهد. به علاوه ، می توانید به طور همزمان فیلم را از وب کم و صفحه نمایش خود ضبط کنید.
 
هرگونه صدا را ضبط کنید: موسیقی ، رادیو آنلاین ، هشدارهای سیستم ، صدای میکروفون یا ابزار موسیقی متصل به Mac خود. منابع صوتی را برای ضبط همزمان صداهای سیستم و میکروفون ترکیب کنید.
 
آیا می خواهید یک راهنمای ویدیویی یا ارائه برنامه ایجاد کنید؟ با گرفتن اقدامات صفحه کلید ، نشانگر با رنگ های مختلف یا تنظیم صدای کلیک سفارشی ، محصولات خود را آموزنده تر کنید.
 
ضبط ویدئوی استریم؟ تایمر ضبط همیشه مفید خواهد بود! فقط مدت زمان ضبط صحیح را تنظیم کنید و برنامه در لحظه مناسب ضبط را متوقف می کند. به علاوه ، می توانید زمان دقیقی را که می خواهید فرآیند ضبط شروع و پایان یابد ، مشخص کنید. همچنین می توانید هنگامی که ضبط انجام شد ، مک خود را خاموش یا به حالت خواب تغییر دهید.
 
صرفه جویی در وقت با فناوری جدید SuperSpeed: فیلم خود را فقط در چند ثانیه به قالب انتخابی خود (MP4 ، AVI ، WMV ، GIF ، MP3) منتقل کنید!

Images

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *