0/5 Votes: 0
Version
2023.3.4
Report this app

Description

دانلود نرم افزار PyCharm برای مک

JetBrains PyCharm – یک IDE برای توسعه حرفه‌ای Python. PyCharm به شما کمک می‌کند تا کد زیبایی بنویسید که نگهداری آن آسان باشد. این IDE با بررسی‌های سازگاری PEP8، بازسازی‌های هوشمند، چندین بازرسی و کمک‌های آزمایشی، از کیفیت کد نظارت می‌کند.

کمک به کدنویسی

یک موتور تحلیل کد هوشمند، تکمیل خودکار دقیق، تشخیص خطا و اصلاحات سریع، ناوبری کد مناسب و سایر عملکردهای مفید را فراهم می‌کند.

ادیتور هوشمند

PyCharm ویرایش کد را با تکمیل خودکار، بررسی کد به موقع، برجسته‌سازی خطا و اصلاحات سریع، بازسازی خودکار و ناوبری آسان، آسان می‌کند.

پشتیبانی از فریمورک‌های وب

PyCharm از فریمورک‌های مدرن توسعه وب پشتیبانی می‌کند: Django, Flask, Google App Engine, Pyramid و web2py.

پشتیبانی از محاسبات علمی

با PyCharm می‌توانید با دفترهای Jupyter کار کنید، دستورات را در کنسول پایتون تعاملی اجرا کنید، کتابخانه‌های Anaconda را شامل شوید و با سایر کتابخانه‌های محاسبات علمی و تحلیل داده‌ها، از جمله Matplotlib و NumPy کار کنید.

توسعه در زبان‌های مختلف

علاوه بر پایتون، PyCharm از jаvascript, CoffeeScript, TypeScript, Cython, SQL, HTML/CSS, زبان‌های قالب، AngularJS, Node.js و سایر فناوری‌ها پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های توسعه از راه دور

با PyCharm، می‌توانید برنامه‌ها را به میزبان‌ها یا ماشین‌های مجازی از راه دور اجرا، اشکال‌زدایی، آزمایش و استقرار دهید، با استفاده از مفسرهای از راه دور، یک ترمینال SSH داخلی و یکپارچه‌سازی با Docker و Vagrant.

ابزارهای توسعه دهنده داخلی

PyCharm یک اشکال‌زدا و اجراکننده تست داخلی، یک پروفایلر پایتون، یک ترمینال داخلی، ابزارهای پایگاه داده و یکپارچه‌سازی با سیستم‌های کنترل نسخه محبوب را فراهم می‌کند.

Images

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *